نوع سایت: سایت شرکتی

آدرس سایت: danielleeshoes.com

Daniellee’s Story:
As a brand, Daniellee rests on one main guiding principle that makes our products unique.

Focus on details
Focus on details- working on every small detail of the product to bring a wide variety and combinations,colors, and styles. Daniellee products are categorized based on a comprehensive Brand Architecture of satisfy the wide range of customer tastes.

The philosophy of translating
The philosophy of translating current fashion trends info styles with affordable price whilst producing good quality shoes have made Daniellee as a brand which has a deep concern for using the excellent raw material and fine leather.

درباره daniellee: ایتالیا کشوری است مملو از شور و شوق و هنر و برند دنیلی Daniellee نیز در قلب این شور و شوق، یعنی ایتالیا متولد شده است. از این رو هر کدام از محصولات این برند، نشانی از این کشور دارد. طراحی خاص و منحصر به فرد و در عین حال به‌ روز و مطابق با متدهای پیشرفته همگی در این برند محبوب باز تعریف شده‌اند.

برند دنیلی Daniellee در سال 1981 به صورت یک کسب و کار کوچک، توسط یک خانواده ایتالیایی تاسیس شد. پس از گذشت چند سال، طراحان این برند، اکسسوری زنانه و مردانه را نیز در دسته تولیدات خود قرار دادند. مدیران شرکت دنیلی در راستای رسیدن به اهداف خود در توسعه کسب و کار و افزودن به محبوبیت برندشان بین مردم سراسر جهان، چندین کارخانه تولید کیف و کفش در کشورهای مختلف مانند چین و رومانی احداث کردند. به گونه‌ای که امروزه دنیلی به تولید واکس کفش، کفی و محصولات محافظت از پا نیز روی آورده است.

امکانات و تکنولوژی های به کار رفته:

html5css3crossjqueryresponsive-designphpmysql